Ο Andrew Lincoln απαντά για την πιθανότητα επιστροφής του στην σειρά και τι συμβαίνει με τις ταινίες


Με το The Walking Dead να οδεύει σταδιακά στο τέλος του πολλοί Fans έχουν την απορία για το αν θα δούμε τον πρώην πρωταγωνιστή της σειράς να επιστρέφει για το τέλος της. Την απάντηση έδωσε ο ίδιος ο Andrew Lincoln που αναμένεται να επιστρέψει ως Rick για την τριλογία ταινιών που έχει ανακοινωθεί. 

"Αυτή είναι μια καλή ερώτηση. Η εύκολη απάντηση θα ήταν πως δεν έχω ιδέα. Δεν νομίζω πως έχει γραφτεί ακόμα, αλλά ποτέ δεν λέω ποτέ γιατί όσοι κάνουν ακόμα την σειρά είναι καλοί μου φίλοι, και εκτιμώ ότι ακόμα κάνουν αυτήν εξαιρετική και όμορφη σειρά που ταράζει τα νερά και έχει τόση επιρροή στο κοινό." 


Στην συνέχεια ο Lincoln έδωσε μια σημαντική ενημέρωση για τις ταινίες όπου θα μάθουμε για την μοίρα του Rick μετά την φυγή του με το ελικόπτερο. 



"Δεν έχουν ξεκινήσει τα γυρίσματα, είμαι στην Αγγλία και είμαι ακόμα σε Lockdown. Είμαστε όμως πολύ ενθουσιασμένοι γιατί με την πρώτη ευκαιρία θα μπούμε σε στάδιο παραγωγής. Υπάρχουν συζητήσεις για την άνοιξη. Και ανυπομονώ να πάρω πίσω τις μπότες του Cowboy. Έχω υπογράψει για παραπάνω από μια ταινία και θα είμαι και παραγωγός των ταινιών. Δεν θα κάνω την σκηνοθεσία της γιατί πραγματικά δεν μου αρέσει να βλέπω τον εαυτό μου, οπότε αυτό θα ήταν μια μάχη με τον εαυτό μου και θα μου ήταν επίπονο." 


Η παραγωγή των ταινιών είχε συνάντηση αρκετά εμπόδια καθώς ήθελαν να εξασφαλίσουν ένα καλό πρώτο μέρος με καλή ιστορία και εξέλιξη. Στην συνέχεια εμπόδιο στάθηκε ο κορονοιος ωστόσο ταυτόχρονα φαίνεται να τους έδωσε παραπάνω χρόνο για να ετοιμάσουν το σενάριο. Μένει να δούμε αν όντως θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα μέσα στην άνοιξη και αν όντως υπάρχει πιθανότητα επιστροφής του Rick στην σειρά.

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.